Pytanie z dnia 12 stycznia 2023

Dzień dobry. Jestem fryzjerem. Mam taki przypadek : Pani się umówiła do mnie na Strzyżenie (2 wizyta juz). Ja obcięłam włosy. Rozmawialiśmy o 2 cm. Wyszła z salonu. Zadowolona. Rozliczona. Po 4 godzinach napisała sms ze czuje się źle z ta długością i fatalnie te włosy obcięte. Przez to ze napisała bardzo grubo i nie sprawiedliwie zablokowałam jej możliwość wystawienia oceny i rezerwacji wizyt u siebie na Booksy. Mówi ze ma dowód ze ja zniszczyła jej włosy i pójdzie w Urzęd praw konsumentów. Co mam w tej sytuacji zrobić? Oblokowac niech zostawi komentarz czy zwrócić koszty, czy nic? Bo ona wymusza żeby ja jej zaplacila za przedłużenie włosów, ze nie mogę pracować w tym zawodzie i t d.

Dzień dobry, proszę nie reagować na roszczenia klientki, obcięcie 2 cm nie jest przecież zniszczeniem włosów... Natomiast co do odblokowania jej czy nie - pozostaje to do Pani decyzji. Adw. Elżbieta Walczak

Odpowiedź nr 1 z dnia 12 stycznia 2023 20:34 Zmodyfikowano dnia: 12 stycznia 2023 20:34 Obejrzało: 180 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry, z punktu widzenia prawnego - na tą chwilę czekać na konkretne działania prawne klienta, reagować w zależności od konkretnie zgłoszonych roszeń, z punktu widzenia marketingu/wizerunku - w tym zakresie należy samodzielnie rozważyć, jak można załatwić sprawę polubownie, żeby mimo wszystko nie pozostawiać niezadowolonego klienta. Możliwości jest wiele, ale zależy to od Pani decyzji i możliwości. Pozdrawiam, adwokat Alicja Kociemba.

Odpowiedź nr 2 z dnia 13 stycznia 2023 10:13 Zmodyfikowano dnia: 13 stycznia 2023 10:13 Obejrzało: 178 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry, wydaje się że usługa skrócenia włosów o 2 cm została wykonana zgodnie z prośbą Klientki i odpowiadała dokonanej przez Nią rezerwacji. Jako że Pani Klientka czuje się źle w nowej fryzurze - co nie oznacza samo w sobie, że włosy zostały zniszczone - a sprawa nie została skierowana na drogę sądową ani do Rzecznika Praw Konsumenta, proponuję skorzystać np. mediacji i/lub zaproponować Klientce inną usługę mieszczącą się np. w zbliżonym przedziale cenowym jako rekompensatę. Pozdrawiam, adwokat Barbara J. Bogacka

Odpowiedź nr 3 z dnia 15 stycznia 2023 19:01 Zmodyfikowano dnia: 15 stycznia 2023 20:02

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.