Pytanie z dnia 28 kwietnia 2020

Dzień dobry, 15.04 dostałem maila z informacją, że dotarła do mnie paczka, którą zamówiłem, ale nie dotarła. kilka dni później zadzwoniłem na infolinie, żeby wyjaśnić sprawę i po kilkunastu minutach rozmowy skończyło się na tym, że zostało to zgłoszone i żebym zadzwonił za dwa dni. kilka razy ta sytuacja się powtórzyła, za każdym razem słyszę, że sprawa jest rozpatrzana i żebym zadzwonił za dwa dni, każdy telefon trwa kilkanaście minut i przez większość czasu muszę podawać swoje dane a potem nasłuchiwać głuchej słuchawki i czekać na powrót konsultanta, który "prosi o chwile cierpliwości". Gdy pytam jak długo może to trwać każdy konsultant odpowiada, że nie jest w stanie mi powiedzieć, kiedy pytam czy z doświadczenia mógłby mi powiedzieć czy zazwyczaj trwa to 2 dni, dwa miesiące czy może dwa lata też nie jest w stanie mi odpowiedzieć. Paczka nie była ubezpieczona, dostawca to Inpost. Co mogę zrobić, żeby odzyskać paczkę? Zaznaczę jeszcze raz, że nie została ona zgubiona gdzieś w rozdzielni, kurier zaznaczył ją jako odebraną.

Jeśli brak jest Pana podpisu lub potwierdzenia odbioru z paczkomatu to można wnosić pozew o zwrot równowartości zawartosci. W razie potrzeby proszę o kontakt mailowy (michal@burtowy.pl) lub telefoniczny (+48 694 903 756).

Odpowiedź nr 1 z dnia 29 kwietnia 2020 14:48 Zmodyfikowano dnia: 29 kwietnia 2020 14:48 Obejrzało: 242 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.