Czy można ubiegać się o zwrot kosztów za usługi stolarza jeżeli spóźnił się z montażem?

Pytanie z dnia 23 grudnia 2021

Czy można ubiegać się o zwrot kosztów za usługi stolarza, jeżeli spóźnił się z montażem (01.12 zamiast 25.11) i przywiózł meble w znacznym stopniu niezgodne z zamówieniem ale wg. umowy ma czas 35 dni roboczych na "wykonanie doróbek, ewentualnych braków"? Wszystkie elementy lakierowane czyli większość wartości zamówienia zostały od razu zabrane do poprawy

Dzień dobry. 1. Dla udzielenia odpowiedzi na postawione pytanie konieczna byłaby analiza umowy, którą Państwo zawarli. 2. Prawdopodobnie natomiast możecie Państwo domagać się odszkodowania za nienależycie wykonaną usługę, a także roszczeń na podstawie rękojmi. Pozdrawiam. Adw. Tomasz R. Weigt, tel. 601-225-208

Odpowiedź nr 1 z dnia 23 grudnia 2021 09:44 Zmodyfikowano dnia: 23 grudnia 2021 09:44 Obejrzało: 367 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chętnie pomogę, przy czym trzeba zapoznać się z umową. Zapraszam do kontaktu.

Odpowiedź nr 2 z dnia 23 grudnia 2021 11:14 Zmodyfikowano dnia: 23 grudnia 2021 11:14 Obejrzało: 366 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.