Czy klient może zwrócić towar po upływie 14 dni.

Pytanie z dnia 16 listopada 2023

Konsument wysłał towar po upływie 14 dni od odstąpienia umowy. Co możemy w tym wypadku zrobić, ponieważ klient się z nami kłóci, że powinien otrzymać zwrot kosztow.

Dzień dobry, to zależy od dokładnych okoliczności sprawy. Odesłanie towaru po upływie 14 dniowego terminu nie powoduje bezskuteczności odstąpienia, ale możliwe do podjęcia czynności są uzależnione m.in. od rodzaju towaru czy przyczyn uchybienia terminowi. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634

Odpowiedź nr 1 z dnia 16 listopada 2023 12:35 Zmodyfikowano dnia: 16 listopada 2023 12:35 Obejrzało: 98 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry, jeśli klient nadał przesyłkę po upływie 14 dni to nie należy mu się zwrot kosztów. Adw. Elżbieta Walczak

Odpowiedź nr 2 z dnia 16 listopada 2023 13:05 Zmodyfikowano dnia: 16 listopada 2023 13:05 Obejrzało: 96 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.