Anulowanie zamówienia.

Pytanie z dnia 23 marca 2020

Witam, jako przedsiębiorca czy mogę anulować zamówienie które jeszcze nie zostało wysłane? (meble sklepowe), dodam ze wpłaciłem zaliczkę

Dzień dobry, tylko jeśli wynika to z umowy zawartej z drugą stroną lub nie wywiązała się ona w terminie z umowy. Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634

Odpowiedź nr 1 z dnia 24 marca 2020 13:02 Zmodyfikowano dnia: 24 marca 2020 13:02 Obejrzało: 252 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry to zalezy od umowy z dostawcą W razie pytań i wątpliwości zapraszam do kontaktu. r.pr.A.Pietrzykowska kancelaria-pietrzykowska.pl pietrzykowska.aleksandra@gmail.com

Odpowiedź nr 2 z dnia 24 marca 2020 14:19 Zmodyfikowano dnia: 24 marca 2020 14:19 Obejrzało: 249 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.