Pytanie z dnia 22 listopada 2017

Witam. Czy w przypadku niewłaściwej ceny na metce pracodawca może wymagać od pracownika pokrycia różnicy wynikającej z tego tytułu, mimo braku podpisanej umowy o odpowiedzialności materialnej?

Dzień dobry, "pokrycia różnicy wynikającej z tego tytułu" ? Z jakiego tytułu ? Sam błąd w cenie na metce nie powoduje jeszcze żadnej straty, chyba że produkt został sprzedany. Jeśli tak się stało, pytanie zasadnicze, jak doszło do tego, że na metce umieszczono złą cenę ? Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz

Odpowiedź nr 1 z dnia 24 listopada 2017 13:14 Zmodyfikowano dnia: 24 listopada 2017 13:14 Obejrzało: 173 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.