Pytanie z dnia 20 kwietnia 2018

Witam,
Mój problem polega na tym, że nie odebrałam listu poleconego prawdopodobnie od komornika, listonosz zostawil awizo w skrzynce, gdy poszłam odebrac list Pani w okienku powiedziała ze nie ma dla mnie zadnego listu, byłam zdzwiona. Ale jak się okazało list był zaadresowany na moje drugie imie ale nie chciano mi go wydać, mimo ze okazałam dowód w ktorym przeciez widnieja dwa imiona. Pani powiedziała że odeśle list bo nie moze mi go wydac. Myslalam że list zostanie odeslany ponownie do mnie jako dobrze zaadresowany. Ale w skryznce pojawiło sie kolejne awizo. Mysle ze pani na poczcie poepłniła bład powinna w dniu kiedy bylam odebrac list na poczcie zwrocic go do nadawcy z informacją,że sa błędne dane adresowe. W przypadku gdy dostałam ponowne awizo znowu go nie odbiorę i list zostanie potraktowany jako doręczony. Czy w razie czego będę sie mogła odwoływać do poczty za niedopelnienie obowiązaków czy do komornika? Czy komornik ponownie wysyła niedoreczone pismo?

Dzień dobry, w takiej sytuacji powinna Pani przede wszystkim poprosić Panią na poczcie o wydanie pisemnego oświadczenia o odmowie wydania przesyłki z uwagi na niezgodność danych oraz w razie dalszej odmowy wydania przesyłki o jej odesłanie z adnotacją o błędnych danych osobowych adresata. Powinna Pani także zachować awizo z błędnymi danymi. Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz

Odpowiedź nr 1 z dnia 20 kwietnia 2018 12:58 Zmodyfikowano dnia: 20 kwietnia 2018 12:58 Obejrzało: 330 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.