wezwanie do zwrotu zaliczki,odpowiedzialność usługodawcy

Pytanie z dnia 28 maja 2019

Dzień dobry. Kafelkarz nie ukończył remontu, uciekł z zaliczką, zablokował mój nr tel., odmówił odbioru listu poleconego z moim oświadczeniem o odstąpieniu od umowy i wezwaniem do zwrotu zaliczki. Pozostawił nas z ogromnym bałaganem, bez funkcjonującej łazienki i podłączonego WC powodując sporą uciążliwość życiową mocno obciążając wytrzymałość psychiczną. Zanim znajdę innego wykonawcę z wolnym terminem mogą minąć miesiące... Czy oprócz sądowego wezwania do zwrotu zaliczki mogę i powinienem wnioskować o odszkodowanie za straty moralne? Jak się do tego zabrać - samemu, czy konieczna będzie czynna pomoc prawnika?

Witam, Potencjalnie może Pan dochodzić zwrotu zaliczki oraz odszkodowania za nienależyte wykonanie umowy - trzeba wykazać wysokość szkody. Podstawowe pytanie jest takie czy była zawarta umowa na piśmie / czy ma Pan pokwitowanie odbioru zaliczki ? Wydaje mi się, że w Pana sprawie na pewno warto skorzystać z pomocy prawnika. Pozdrawiam Michał Gruchacz radca prawny

Odpowiedź nr 1 z dnia 29 maja 2019 12:41 Zmodyfikowano dnia: 7 czerwca 2019 10:14 Obejrzało: 1056 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.