Zwrot zamówionego towaru spersonalizowanego.

Pytanie z dnia 13 lutego 2020

Jeśli wyślemy do klienta produkt spersonalizowany czyli taki na którym widnieją imiona lub cechy osoby która zamawiała dany produkt, przesyłką pobraniową i taki klient nie odbierze takiej przesyłki to możemy egzekwować prawnie należności jakie ponieśliśmy na realizację takiego zamówienia ? Mówimy tu o kosztach przesyłki w dwie strony i produkcie, który de facto nadaję się do wyrzucenia bo został nadrukowany personalizacją klienta. Jak to wygląda od strony prawnej czy jest jakiś bat na takich nieodpowiedzialnych klientów ? Pozdrawiam Marcin

Dzień dobry, "bat" może być, jeśli należycie sporządzicie Państwo regulamin sklepu, tudzież umowy z klientami. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634

Odpowiedź nr 1 z dnia 14 lutego 2020 09:31 Zmodyfikowano dnia: 14 lutego 2020 09:31 Obejrzało: 240 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry Panu, W jaki sposób doszło do zawarcia umowy? Dlaczego klient nie odebrał przesyłki? W przypadku produktów spersonalizowanych najbezpieczniejszym rozwiązaniem jest pobrać należność zanim produkt zostanie przygotowany i wysłany. Pozdrawiam, adwokat Agnieszka Kwapień http://www.adwokat-katowice.com.pl http://www.rozwod-adwokat.com.pl

Odpowiedź nr 2 z dnia 17 lutego 2020 08:17 Zmodyfikowano dnia: 17 lutego 2020 08:17 Obejrzało: 234 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.