Zwrot zaliczki ,rezygnacja z zamówienia. niezadowolony klient

Pytanie z dnia 28 listopada 2018

witam, 6 tyg temu zamawiałam wózek dziecięcy, Pani która przyjmowała zamówienie powiedziała, że wózek będzie za miesiąc. Niestety dalej czekam. Kontaktowałam się telefonicznie gdyż nie mam możliwości dotarcia do sklepu. 2 dni jestem zbywana przez sprzedawcę zapewnieniami, że dowiedzą się od producenta jak wygląda realizacja zamówienia i do mnie oddzwonią, ale nigdy zwrotnego telefonu nie dostałam. Dzisiaj już nie odbierają ode mnie telefonów. Na maila też nie dostałam odpowiedzi. Zapłaciłam zaliczkę 500zł i nie podpisałam niestety żadnej umowy. Jedynie mam potwierdzenie wpłaty zaliczki, gdyż robiłam przelew. Spieszy mi się z wózkiem ponieważ zbliża się termin porodu. Chcę zrezygnować z zamówienia i czy mam szansę odzyskać zaliczkę?

Dzień dobry, tak, ale przed odstąpieniem dobrze byłoby wezwać sprzedawcę do wydania wózka np. w terminie 3 dni pod rygorem odstąpienia od umowy. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl

Odpowiedź nr 1 z dnia 29 listopada 2018 10:58 Zmodyfikowano dnia: 29 listopada 2018 10:58 Obejrzało: 258 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.