Zwrot poniesionych kosztów za naprawę od sprzedawcy auta.

Pytanie z dnia 10 stycznia 2021

Witam, zakupiłam auto 02.01.2021 r
podczas oględzin wszystko niby było okej, lecz po 4/5 dniach wyszła wada - zamek manualny główny nie zamykał drzwi w aucie, mechanik powiedział, że jest całkowicie do wymiany ponadto drzwi od strony pasażera przestały się domykać ( opadnięty mechanizm brak „ odbicia klamki ). Czy w tym przypadku mogę wymagać od sprzedającego zwrotu poniesionych kosztów naprawy ?
Proszę o odpowiedź.

Tak jest taka możliwość powołując się na rękojmie.

Odpowiedź nr 1 z dnia 11 stycznia 2021 18:22 Zmodyfikowano dnia: 11 stycznia 2021 18:22 Obejrzało: 174 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.