Zwrot pieniędzy za wykonaną usługę.

Pytanie z dnia 04 marca 2021

Mam problem z klientem. Przyjęliśmy zlecenie/zamówienie na usługę graficzną. Powstała ona zgodnie z wytycznymi lecz klient domaga się zwrotu pieniędzy. Czy muszę w takim przypadku zwrócić pieniądze? Przyjęte zlecenie również nas kosztuje, musimy zapłacić grafikowi i opłacić programy graficzne. Czy może mieć tutaj zastosowanie nie wykonania zwrotu ze względu na fakt, że jest to produkt robiony pod klienta, jego założenia i wytyczne, a nie jest to gotowy produkt? Prowadzę jdg

Dzień dobry. Czy zawarliście Państwo umowę z tą osobą? Czy ta osoba poinformowała z jakiego powodu domaga się zwrotu pieniędzy? Radca prawny Katarzyna Zalewska

Odpowiedź nr 1 z dnia 5 marca 2021 10:14 Zmodyfikowano dnia: 5 marca 2021 10:14 Obejrzało: 302 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Sz.Panie Proszę napisać z jakich przyczyn klient domaga się zwrotu pieniędzy i o jakiej kwocie mówimy. z poważaniem : adw Janusz Sawicki

Odpowiedź nr 2 z dnia 5 marca 2021 12:09 Zmodyfikowano dnia: 5 marca 2021 12:09 Obejrzało: 301 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

A dlaczego domaga się zwrotu pieniędzy?

Odpowiedź nr 3 z dnia 5 marca 2021 12:19 Zmodyfikowano dnia: 5 marca 2021 12:19 Obejrzało: 301 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Usługi prawne w ustalonej cenie:

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.