zwrot pieniędzy za odesłany towar

Pytanie z dnia 18 marca 2019

Sklep udane zakupy zwleka ze zwrotem pieniędzy za telefon który został odesłany - tłumacząc się brakiem potwierdzenia ze strony dostawcy..
Poczta potwierdza ,że przesyłka została doręczona. Co mogę zrobić w tej sytuacji ?
Pozdrawiam

Dzień dobry, wysłać wezwanie do zapłaty, a następnie złożyć pozew do sądu. Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl

Odpowiedź nr 1 z dnia 19 marca 2019 14:12 Zmodyfikowano dnia: 19 marca 2019 14:12 Obejrzało: 211 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.