Złamane zabezpieczenia aplikacji mobilnej męża do wspólnego konta bankowego.

Pytanie z dnia 12 listopada 2020

Dzień dobry,
We wrześniu zostały złamane zabezpieczenia aplikacji mobilnej męża do naszego wspólnego konta bankowego. Włamywacz zmienił numer telefonu (lub przechwycił sms), po czym wypłacił blikiem 4000 zł w Warszawie z bankomatu. Konto jest wspólne i jako niezależny użytkownik tego konta nie dostałam powiadomienia o próbie zmiany mojego numeru telefonu, a zostały mi zablokowane powiadomienia o ruchach na koncie. Bank ING mnie zbywa już 3 raz frazesami i gotowymi formułkami. Proszę o poradę i pomoc.

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.