Pytanie z dnia 13 czerwca 2018

Zdarzenie w hotelu ............. w Ustce, marzec Dzień Kobiet 2018

Dzień dobry
Byłem już wiele razy w hotelu .............. w Ustce. Za każdym razem byłem bardzo zadowolony. W marcu 2018, w ramach pakietu „Dzień Kobiet” kiedy ostatni raz z żoną tam gościliśmy miał miejsce przykry wypadek. Schodząc po granitowych schodach obok recepcji żona potknęła się, upadla i spadła ze schodów. Po takiej wywrotce na twardym, kamiennym podłożu skutki były bardzo przykre łącznie z utratą przytomności. Panie z recepcji zadziałały bardzo sprawnie. Karetka pogotowia ze Słupska przyjechała bardzo szybko. Natomiast nikt z kierownictwa hotelu nie pojawił się. Liczne obrażenia jak siniaki, stłuczenia , cieknąca krew z nosa itp było widać na początku. Reszta obrażeń wyszła później po szczegółowych badaniach. Leczenie jeszcze trwa . Zakończy się 25.06. Jeszcze raz podkreślam zaangażowanie Pań z recepcji. Natomiast kompletny brak zainteresowania i reakcji ze strony kierownictwa hotelu. Wypadek mógł skończyć sie bardzo niedobrze. Na kamiennych schodach brak osłon antypoślizgowych i jest dość ciemno. Światło zapala się automatycznie po przejściu kilku kroków i są martwe ciemne chwile bez światła, lub z dużym kontrastem. Po powrocie z oddziału ratunkowego szpitala w Słupsku byliśmy w hotelu do następnego dnia. Nadal nikt z kierownictwa hotelu nie wykazał zainteresowania i chęci pomocy. Ewidentnie psuje to renomę hotelu i stawia kierownictwo z złym świetle. Dobro i zadowolenie gości naszym najwyższym celem w tym wypadku się nie sprawdziło, przynajmniej jeśli chodzi o szefa. Próba kontaktu z szafową hotelu kilka dni po wypadku zakończyła się niczym .Hotel nie poczuwał się do odpowiedzialności i nawet nie próbował pomóc ani podsunąć jakiegoś zadośćuczynienia czy jakiekolwiek innej rekompensaty.
Zaraz po wypadku żona przeszła badania tomografem komputerowym głowy w Słupsku i RTG kręgosłupa. Po przyjeździe do Kwidzyna odbyła się konsultacja w szpitalu z chirurgiem i RTG kończyny górnej. Leczenie polegało na smarowaniu maściami stłuczeń, używaniu środkach przeciw bólowych i lekach przeciw zakrzepowych. W związku z krwiakiem pod okiem była konieczność konsultacji z okulistą. Lekarz prowadzący doktor n medycznych specjalista ortopeda nadal nie zakończył leczenia ale ślady wypadku wyraźnie ustępują. Decyzja o zakończeniu leczenia może zapaść podczas następnej wizyty 25.06.2018. Wtedy będzie dostępna pełna dokumentacja medyczna z diagnozami i opisem zabiegów
Pytanie. Czy można domagać się od hotelu jakiegoś zadośćuczynienia lub innej formy rekompensaty za ból i cierpienie i traumę żony.
Pozdrawiam i proszę o sugestię co dalej robić i czy w ogóle coś można domagać się ze strony hotelu Jantar.
Bardzo proszę o odpowiedz emailem.
Stanisław, Kwidzyn

Może Pan starać się o odszkodowanie, konieczne jest wykazanie winy hotelu. Każdy hotel powinien mieć ubezpieczenie od tego typu zdarzeń.

Odpowiedź nr 1 z dnia 15 czerwca 2018 14:05 Zmodyfikowano dnia: 15 czerwca 2018 14:05 Obejrzało: 311 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.