Zawiadomienie o prowadzonej akcji serwisowej w samochodach Hondy.

Pytanie z dnia 12 marca 2020

Witam, dostałam pismo o akcji serwisowej na całym świecie w samochodach marki Honda. Wymiana usterki powinna potrwac 1 h, podczas naprawy została uszkodzona cześć samochód musi zostać na serwisie 6 dni. Zostało mi zaproponowany samochód zastępczy ale odplatny czy w takiej sytuacji że z winy serwisu nie mam samochodu mogę od serwisu zadac samochodu zastępczego nie odpłatnego?

Dzień dobry serwis powinien udostępnić samochód bezpłatnie. W razie dalszych pytań lub wątpliwości zapraszam do kontaktu. r.pr.A.Pietrzykowska kancelaria-pietrzykowska.pl pietrzykowska.aleksandra@gmail.com

Odpowiedź nr 1 z dnia 13 marca 2020 12:56 Zmodyfikowano dnia: 13 marca 2020 12:56 Obejrzało: 160 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Sz.Panie Oczywiście, że samochód zastępczy w takim wypadku powinien być Panu udostępniony bezpłatnie. Przecież to z winy serwisu nie może Pan korzystać ze swojego samochodu. Radziłbym w stanowczym tonie zażądać bezpłatnego samochodu zastępczego a w razie bezskuteczności wziąć odpłatnie a następnie zażądać zwrotu kwoty wynajmu a jeżeli zapłata miałaby być dokonana po wykorzystaniu - odmówić zapłaty. z poważaniem : adw Janusz Sawicki

Odpowiedź nr 2 z dnia 13 marca 2020 15:38 Zmodyfikowano dnia: 13 marca 2020 15:38 Obejrzało: 160 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.