Zawiadomienie o prowadzonej akcji serwisowej w samochodach Hondy.

Pytanie z dnia 12 marca 2020

Witam, dostałam pismo o akcji serwisowej na całym świecie w samochodach marki Honda. Wymiana usterki powinna potrwac 1 h, podczas naprawy została uszkodzona cześć samochód musi zostać na serwisie 6 dni. Zostało mi zaproponowany samochód zastępczy ale odplatny czy w takiej sytuacji że z winy serwisu nie mam samochodu mogę od serwisu zadac samochodu zastępczego nie odpłatnego?

Dzień dobry serwis powinien udostępnić samochód bezpłatnie. W razie dalszych pytań lub wątpliwości zapraszam do kontaktu. r.pr.A.Pietrzykowska kancelaria-pietrzykowska.pl pietrzykowska.aleksandra@gmail.com

Odpowiedź nr 1 z dnia 13 marca 2020 12:56 Zmodyfikowano dnia: 13 marca 2020 12:56

Sz.Panie Oczywiście, że samochód zastępczy w takim wypadku powinien być Panu udostępniony bezpłatnie. Przecież to z winy serwisu nie może Pan korzystać ze swojego samochodu. Radziłbym w stanowczym tonie zażądać bezpłatnego samochodu zastępczego a w razie bezskuteczności wziąć odpłatnie a następnie zażądać zwrotu kwoty wynajmu a jeżeli zapłata miałaby być dokonana po wykorzystaniu - odmówić zapłaty. z poważaniem : adw Janusz Sawicki

Odpowiedź nr 2 z dnia 13 marca 2020 15:38 Zmodyfikowano dnia: 13 marca 2020 15:38

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.