Zatrudnić pracownika na stanowisko sekretarza.

Pytanie z dnia 14 października

Dzień dobry!
Jestem pracodawcą. Chciałabym zatrudnić pracownika na stanowisko sekretarza. Ustawa mówi, iż sekretarz powinien mieć ukończone studia magisterskie na kierunku prawo lub administracja. Kandydat posiada licencjat na kierunku administracja ale zapisał się na studia. Czy mogę go zatrudnić na tym stanowisku? Czy ewentualnie jest możliwość zatrudnienia na stanowisku p.o. sekretarz do czasu ukończenia magistra administracji? Z góry dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam

Dzień dobry, trudno odnieść się do Pani pytania. Nie wiem jaką regulację ma Pani na myśli i jakim rodzajem pracodawcy jest Pani (podmiot prywatny, publiczny itp.).

Odpowiedź nr 1 z dnia 20 października 2022 11:11 Zmodyfikowano dnia: 20 października 2022 11:11 Obejrzało: 78 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.