Pytanie z dnia 01 czerwca 2018

Zaplacilam za wakacje duza sume pieniedzy
Podczas rezerwacji nastapil blad w datach , zorientowaslam sie natychmiast gdy otrzymalam emaila ,ze w ciagu 24 godz. nastąpi potwierdzenie rezerw.Gdy tylko zorientowalam sie ,ze jest zla data wiec od razu pisalam emaila do wlasciciela domu aby zmienil date a jesli nie ma taskiej daty to prosze nie potwierdzac rezerwacji . Nie bylo reakcji ze strony wlasciciela po czym napisal , ze rezerwacja jezt potwierdzona i pobral pienoadze w calosci i sorry ale nie widzialem wczesniejszych wiadomosci od pani . Nie moge wyegzekwowac anulowania ze zwrotem pieniedzy .owszem ten pan mial na stronie zastrzezone ,ze po rezerwacji nie ma zwrotu pieniedzy ale ja powiadomilam o anulowaniu przed potwierdzeniem .jezt jakas szansa na zwrot pieniedzy ? Mialo nas wyjechac 7 rodzin i nikt nie moze w tym terminie wyjechac a ja pokrylam wszystkie koszta

Dzień dobry, tak, jest szansa na zwrot wszystkich środków. Jeśli potrzebuje Pani pomocy w odzyskaniu pieniędzy, zapraszam do kontaktu mailowego pod adresem: adwokat@kancelariaulewicz.pl Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz

Odpowiedź nr 1 z dnia 1 czerwca 2018 14:56 Zmodyfikowano dnia: 1 czerwca 2018 14:56 Obejrzało: 341 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Witam serdecznie. Niestety właściciel postąpił nieuczciwe i powinien zwrócić całość pieniędzy wraz z odsetkami. Na początku należy spróbować załatwić sprawę ugodowo, a jeżeli to nie przyniesie efektu to pozostaje droga sądowa. Chętnie pomogę. Pozdrawiam. Adwokat Dorota Tumkiewicz

Odpowiedź nr 2 z dnia 2 czerwca 2018 19:54 Zmodyfikowano dnia: 2 czerwca 2018 19:54

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.