Pytanie z dnia 08 kwietnia 2021

Zamówiliśmy jako firma przesyłkę w serwisie ........., która zaginęła. Konsultant serwisu stwierdził: nie otrzymaliśmy niestety informacji, dlatego sugerujemy wysłać nowy towar do klienta oraz złożyć reklamację do tego listu przewozowego na zagubienie. Złożyliśmy reklamację i wysłaliśmy nowy towar ponosząc ponownie jego koszt. Po jakimś czasie paczka się odnalazła (klient nie potrzebował już drugi raz tego samego towaru), a reklamacja nie została uznana i nie zostały zwrócone nam środki udokumentowane fakturami. Sytuacja miała miejsce na początku 2020 roku. Proszę o informację czy możemy dochodzić zwrotu poniesionych kosztów za towar i czy sprawa się nie przedawniła.

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.