Pytanie z dnia 30 stycznia 2018

Zamowilam telefonicznie dlugopis 3 d prosilam o przesylke 8 grudnia i o informacje o kuiera kiedy otrzymam przesylke do dnia dzisiejszego nie dostalam przesylki a 29 stycznia dostalam wezwanie do zaplaty od firmy windykacyjnej zwyklym listem z terminem do zaplaty 12 styczenia.Nie dostalam zadnej faktury do zaplaty.Pisza ze jak nie zaplace to sprawe przekazuja do sadu. Prosze o pomoc i porade bo skoro nie dostalam przesylki to za co mam pplacic moze za kuriera ale 130 zl.Pozdrawiam

Dzień dobry, jeśli nie otrzymała Pani towaru, to za nic nie musi płacić. Proszę po prostu odpisać na to pismo, że do dnia dzisiejszego nie otrzymała Pani zamówionego towaru, więc wezwanie jest bezzasadne. Może Pani także od razu odstąpić od umowy wskazując, że nie jest już zainteresowana zakupem tego długopisu. Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz

Odpowiedź nr 1 z dnia 30 stycznia 2018 10:08 Zmodyfikowano dnia: 30 stycznia 2018 10:08 Obejrzało: 309 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Oczywiście nie ma Pani obowiązku zapłaty jeżeli nie otrzymała Pani zamówionego towaru. Najpewniej jest to jakiś błąd związany z brakiem przepływu informacji pomiędzy sprzedawcą a kurierem. Do wyjaśnienia u sprzedawcy. Jeżeli nie, to z pewnością pomoże pismo z kancelarii.

Odpowiedź nr 2 z dnia 1 lutego 2018 23:12 Zmodyfikowano dnia: 1 lutego 2018 23:12 Obejrzało: 290 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.