Pytanie z dnia 07 stycznia 2023

Zamówiłam nowy samochód w październiku. Wplacilam zaliczke 1000 zl. Nie byla sporzadzona umowa tylko otrzymałam fokument potwierdzający zlozenie zamowienia nr.....
Samochód byl do odbioru w grudniu, jednak gdy pojechalam go zobaczyć mi sie nie spodobał, miedzy czasie usłyszałam zle opinie o modelu tego samochodzu. I postanowiłam zrezygnować. Poinformowałam o tym sprzedawce telefonicznie ze rezygnuję i przyjął
to do wiadomości nie wspominajacmi ze mam zlozyc rezygnavje na pismie. Następnego dnia otrzymałam fakturę za samochod z obowiązkiem zapłacenia gdzie sprzedajaca mi powiedziała ze zamówienie
nie wygasło bo ona nie otrzymala tego na pismie... Czy musze płacić za ten samochod ? Czy jest szansa na odzyskanie zaliczki?

Dzień dobry, aby to ocenić, konieczne byłoby zapoznanie się z treścią prowadzonej przez Państwa korespondencji. Pozdrawiam, adwokat Filip Majsterek | +48 606 664 300 | filip.majsterek@adwokatura.pl

Odpowiedź nr 1 z dnia 8 stycznia 2023 21:16 Zmodyfikowano dnia: 8 stycznia 2023 21:16 Obejrzało: 190 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.