Zamówienie internetowe.

Pytanie z dnia 18 lutego 2022

Zamówiłam dzrwi w lipcu na sklep dotarły aż dopiero w listopadzie, kompletny brak porozumienia ze sklepem i montażysta, wreszcie ustalony termin drzwi przyjechały nie pełne do reklamacji, reklamacja uznana okazuje się że po mojej interwencji w lutym drzwi czekały od stycznia pandemia covid w firmie itd. umówiony montaż montażysta dzwoni że covid nie przyjadą nikt nie odbiera telefonów tylko mnie zbywają z dnia na dzień, co mogę zrobić

Dzień dobry, przede wszystkim proszę dokładnie opisać sytuację z podaniem dat. Czy zawarto pisemną umowę ? Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel: 663-182-634

Odpowiedź nr 1 z dnia 19 lutego 2022 08:59 Zmodyfikowano dnia: 19 lutego 2022 08:59 Obejrzało: 272 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry. Z opisu sprawy wynika, że najprawdopodobniej ziściły się już przesłanki do odstąpienia od umowy na zasadzie rękojmi i dochodzenia odszkodowania od sprzedawcy. Konieczne byłoby tu jednak bardziej szczegółowa analiza sprawy (zwłaszcza dokumentów). Pozdrawiam. Adw. Tomasz R. Weigt, tel. 601-225-208

Odpowiedź nr 2 z dnia 19 lutego 2022 09:37 Zmodyfikowano dnia: 19 lutego 2022 09:37 Obejrzało: 269 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.