zakupy internetowe

Pytanie z dnia 16 kwietnia 2019

Zamówiłam w sklepie internetowym część do samochodu. Dostawa miała być w 24h. Minęło kilka dni i wciąż nie otrzymałam paczki. Udało mi się raz połączyć z pracownikiem, który poinformował mnie, że paczka jest w drodze, jednak nie dostałam numeru paczki ani nazwy firmy kurierskiej. Numer, pod który każą dzwonić w tej sprawie nie istnieje. Dzwoniłam na ten poprzedni, jednak nikt nie odbiera. Nie odpisują też na maile. Co zrobić, aby dostać paczkę albo zwrot pieniędzy?

Dzień dobry, jeśli sprzedawca nie wywiązał się z umowy, może Pani odstąpić od umowy i zażądać zwrotu pieniędzy. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl

Odpowiedź nr 1 z dnia 16 kwietnia 2019 18:27 Zmodyfikowano dnia: 16 kwietnia 2019 18:27 Obejrzało: 243 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.