Pytanie z dnia 22 grudnia 2016

Zakupiłem na Allegro Dysk USB przenośny. Zapłaciłem za niego 107zł + koszt przesyłki 12zł. Gdy dysk dotarł po podłączeniu do komputera okazało się, że Windows i Bios go nie wykrywa. Po skontaktowaniu się ze sprzedawcą, sprzedawca zaproponował mi go odesłać i przyśle inny (drugi). Odesłałem na swój koszt 8,30zl. Po otrzymaniu zwrotnej przesyłki, sprzedawca stwierdził, że dysk jest sprawny, ale w celu nie ponoszenia więcej kosztów odda mi pieniądze za sam dysk w kwocie 107zł. Zwrot polegał na zasadzie reklamacji. wg sprzedawcy reklamacja odrzucona. Czy sprzedawca w momencie oddania pieniędzy za towar oddaje tylko za sam towar (107) czy także za koszt przesyłki w chili zakupu (12zł). Niestety Allegro twierdzi, ze ten temat jest nie uregulowany w przepisach.
pozdrawiam
Marcin

Dzień dobry, jeśli dysk faktycznie jest sprawny i reklamacja słusznie nie została uwzględniona, to sprzedawca nie ma obowiązku zwracać kosztów transportu. Już samo przyjęcie sprzętu i zaproponowanie zwrotu ceny jego zakupu należy uznać za dobry gest ze strony sprzedawcy. Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz

Odpowiedź nr 1 z dnia 22 grudnia 2016 12:34:33 Obejrzało: 50 osób
Wysłano podziękowanie do {[ success_thanks_name ]}
{[ e ]}

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną? {[ total_votes ? getRating() : 0 ]}% uznało tę odpowiedź za pomocną ({[ total_votes ]} głosów)

Podziękowałeś prawnikowi

{[ e ]}
{[ rlc.lawyer ]}
Twoje imię:
Dane znajomego:

Wysłaliśmy znajomemu Twoją rekomendację

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.