Pytanie z dnia 08 października 2020

Zakupiłam od firmy prywatnej autoklaw z drukarka .
Podczas przewożenia został on uszkodzony, sprzęt dostałam bez drukarki za która także zapłaciłam, sprzedający zadeklarował się ze wyślę mi nowy autoklaw a ja odeśle ten uszkodzony . Czekam ponad 1.5 miesiąca, sprzedający zbywa mnie za każdym razem jak zgłoszę się o informacje co z wymiana sprzętu, ze sam dalej czeka na sprzęt bo go nie ma na stanie . Napisałam temu Panu ze chce zwrot gotówki ponieważ nie będę czekała dalej tyle czasu na nowy sprzęt. Dostałam w zamian odpowiedz ze ten Pan nie zwraca gotówki tylko wyślę mi nowy sprzęt ( na dowód mam wszystkie rozmowy ze sprzedawca ) . Ja tego sprzętu nie chce, chce zwrot gotówki . Jak mam w tym przypadku postąpić ?

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.