zakres obowiązków pracownika

Pytanie z dnia 04 czerwca 2019

Witam, pracuję w dużej korporacji i mój bezpośredni przełożony wymaga wykonywania coraz to większej ilości obowiązków (np. posiadam tygodniową bazę i z niej się wywiązuję, natomiast w zamian za przeglądanie stron internetowych zleca jakieś np. dodatkowe wykonywanie tel. do klienta, sporządzanie ankiet, jakichś raportów, to tylko po to by "coś robić"). Zaznaczam, że tych "innych" obowiązków nie mam w umowie, przeszkadza mu tylko, że siedzę np. przez 15 min, pomiędzy obsługą klientów, i "nic nie robię związanego z pracą" a "patrzę w tel. kom.". Trwa to już ok 3-4 m-ce, jestem zmęczona psychicznie, inna koleżanka jest faworyzowana a ja zastraszana, że za "nie wykonanie polecenia służbowego będą konsekwencje". Dotychczas byłam posłuszna ale ile można robić coś "za darmo, dla satysfakcji szefa", mam inne "swoje obowiązki", z których się wywiązuję. Co mam dalej robić? Pozdrawiam,

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.