Zakres obowiązków pracownika.

Pytanie z dnia 30 sierpnia 2020

Pracuje na stanowisku księgowej. Mam określony zakres czynności. Czy pracodawca może dołożyć mi obowiązków księgowych które jednak nie są wymienione w moim zakresie. Czy należy się za to dodatkowe wynagrodzenie.

Dzień dobry zakres pracy powinien pokrywać się z obowiązkami służbowymi wskazanymi w umowie o pracę. To co ponad, powinno być rozliczane odrębnie lub w tym zakresie powinna być zmieniona umowa o prace W razie pytań i wątpliwości zapraszam do kontaktu. r.pr.A.Pietrzykowska kancelaria-pietrzykowska.pl pietrzykowska.aleksandra@gmail.com

Odpowiedź nr 1 z dnia 1 września 2020 10:15 Zmodyfikowano dnia: 1 września 2020 10:15 Obejrzało: 164 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.