Zakres obowiązków pracownika.

Pytanie z dnia 30 sierpnia 2020

Pracuje na stanowisku księgowej. Mam określony zakres czynności. Czy pracodawca może dołożyć mi obowiązków księgowych które jednak nie są wymienione w moim zakresie. Czy należy się za to dodatkowe wynagrodzenie.

Dzień dobry zakres pracy powinien pokrywać się z obowiązkami służbowymi wskazanymi w umowie o pracę. To co ponad, powinno być rozliczane odrębnie lub w tym zakresie powinna być zmieniona umowa o prace W razie pytań i wątpliwości zapraszam do kontaktu. r.pr.A.Pietrzykowska kancelaria-pietrzykowska.pl pietrzykowska.aleksandra@gmail.com

Odpowiedź nr 1 z dnia 1 września 2020 10:15 Zmodyfikowano dnia: 1 września 2020 10:15

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.