Wypowiedzenie umowy z prywatnym żłobkiem.

Pytanie z dnia 12 listopada 2020

Dzień dobry, w związku z tym, że nie byłam zadowolona z usług świadczonych przez prywatny żłobek, zrezygnowałam z jego usług. Poinformowałam dyrekcję o wypowiedzeniu umowy (mailowo i wysyłka dokumentu pocztą tradycyjną) bez zachowania miesięcznego okresu wypowiedzenia, w związku z nieprzestrzeganiem przez żłobek regulaminu, stanowiącego załącznik do umowy (zapis dotyczący informowania rodziców o stanie dziecka). Dyrekcja utrzymuje, że mimo wszystko obowiązuje nas miesięczny termin wypowiedzenia, przesyłają ponaglające smsy przypominające o płatności. Czy faktycznie uchybienia z ich strony są wystarczające do rozwiązania umowy bez zachowania okresu wypowiedzenia? Czy jednak powinniśmy zachować wpisany w umowę miesiąc i uregulować płatność? Jakie są dalsze kroki jakie możemy / dyrekcja może podjąć?

Dzień dobry, bez zapoznania się z umową i regulaminem żłobka oraz ustalenia na czym dokładnie polegało Państwa niezadowolenie, nie sposób udzielić rzetelnej porady. Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634

Odpowiedź nr 1 z dnia 12 listopada 2020 18:25 Zmodyfikowano dnia: 12 listopada 2020 18:25 Obejrzało: 455 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.