Wymiana towaru na gwarancji.

Pytanie z dnia 15 czerwca 2020

Kupiłem urządzenie na firmę w Polsce. Realizowana była gwarancja producenta i wymiana na nowy. Producent twierdzi, że gwarancja się nie odnawia i biegnie od pierwotnej daty zakupu, zasłaniając się swoimi regulaminami. Jak mogę postępować w tej sprawie?

Dzień dobry, najpierw należy przeanalizować kartę gwarancyjną. Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634

Odpowiedź nr 1 z dnia 15 czerwca 2020 14:12 Zmodyfikowano dnia: 15 czerwca 2020 14:12 Obejrzało: 179 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.