Wyłudzenie pieniędzy.

Pytanie z dnia 26 maja 2021

Witam,
Ostatnio zostałam oszukana poprzez fałszywe linki. Osoba kupująca wysłała mi fałszywy link potwierdzający zakup,zostały wyłudzone moje dane. Zalogowałam się na fałszywej stronie banku przez co straciłam 600 zł. Niestety bank nie odniósł się do mojej reklamacji. Twierdząc,ze autoryzacja przebiegła pomyślnie,ale tak jak wspomniałam zostałam pokierowana do fałszywej strony banku. Czy mam prawo dalej upominać się o zwrot gotówki ?

Dzień dobry, jeżeli bank nie uznał reklamacji to proszę spróbować skargi do Rzecznika Finansowego (www.rf.gov.pl), nadto może Pani dochodzić zwrotu środków od oszustów. Słusznym byłoby także zgłoszenie sprawy organom ścigania. Pozdrawiam.

Odpowiedź nr 1 z dnia 27 maja 2021 13:12 Zmodyfikowano dnia: 27 maja 2021 13:12 Obejrzało: 158 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Należy złożyć zawiadomienie o podejrzeniu popełnienia przestępstwa z podaniem możliwie wielu szczegółów. Odzyskanie pieniędzy jest jednak mało prawdopodobne.

Odpowiedź nr 2 z dnia 27 maja 2021 13:21 Zmodyfikowano dnia: 27 maja 2021 13:21 Obejrzało: 158 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.