Pytanie z dnia 14 maja 2020

Witamy,

mamy do rozwiązania kwestię sporną z klientem allegro.

Klient kupił wkład na sztućce - przedmiot wysłaliśmy w zabezpieczonej paczce, z adnotacją-etykietą, że prosimy o sprawdzenie towaru w obecności kuriera. Po 2 dniach klient zgłosił, że towar dotarł do niego uszkodzony (pęknięty róg). Nie sprawdził towaru w obecności kuriera ani nie spisał żadnego protokołu szkody.

Co w takiej sytuacji powinniśmy zrobić? Klient domaga się wymiany produktu i jest to zrozumiałe, natomiast od nas do rozpatrzenia reklamacji firma przewozowa wymaga spisanego protokołu szkody, aby móc rozpatrzyć uszkodzenia w czasie transportu.

Nic nie robić w mojej ocenie, są to nieodparzenia klienta za które nie ponosicie Państwo odpowiedzialności.

Odpowiedź nr 1 z dnia 14 maja 2020 21:19 Zmodyfikowano dnia: 14 maja 2020 21:19 Obejrzało: 181 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.