Pytanie z dnia 04 października 2018

Witam.Maz zamawial firmę przewozowa z zagranicy do PL.Mielismy na 2gi dzień bardzo ważny wyjazd.Wieczorem w dzień kiedy miał być zabrany okazało się że nie mają takiego kursu.Obiecali naprawić błąd i przyjechać najszybciej jak się da.Kolejnego dnia pisali tylko SMS że poinformuja o godzinie przybycia.W finale przestali odbierać telefon i oczywiście nie przyjechali.Maz musiał przelecieć samolotem.Wszystko to kosztowało nas dużo nerwów i finansowo także.Moje pytanie czy możemy ubiegać się o zwrot kosztów od owej firmy przewozowej.Z góry dziękuję za odpowiedz

Dzień dobry, jeśli druga strona nie wykonała lub nieprawidłowo wykonała umowę, jest zobowiązana do naprawienia szkody z tego tytułu. Pytanie, czy mają Państwo potwierdzenie zawarcia tej umowy? Pozdrawiam, adw. Agata Paplińska

Odpowiedź nr 1 z dnia 5 października 2018 11:58 Zmodyfikowano dnia: 5 października 2018 11:58 Obejrzało: 209 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.