Pytanie z dnia 28 kwietnia 2020

Witam, zrobiłam zakup przez stronę internetową. Kupiłam 7 rzeczy i powinnam zapłacić określoną kwotę. Pobrali mi z konta znacznie większe kwotę i do zamówienia dodali 100 rzeczy. Napisałam mail by wyjaśnili sytuację. Nie odpowiedzieli. Koleżanka również zamówiła produkty z tej strony i taka sama sytuacja. Co powinnam w takiej sytuacji zrobić by podjąć kroki w celu odzyskania pieniędzy i by inni nie dali się oszukać? Wystarczy zgłosić na policję?

Zaczął bym od pisemnego wezwania do zwrotu nienależnie pobranych pieniędzy z jakimś krótkim terminem a następnie zgłosił sprawę na policje jako oszustwo, jeżeli wezwanie nie przyniesie rezultatów.

Odpowiedź nr 1 z dnia 28 kwietnia 2020 14:20 Zmodyfikowano dnia: 28 kwietnia 2020 14:20 Obejrzało: 239 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry, oprócz zgłoszenia sprawy na policję proponuję zawiadomienie o tym procederze również miejskiego rzecznika praw konsumenta. Pozdrawiam serdecznie, adwokat Kamil Wasilewski

Odpowiedź nr 2 z dnia 28 kwietnia 2020 15:26 Zmodyfikowano dnia: 28 kwietnia 2020 15:26 Obejrzało: 238 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry, proszę złożyć zawiadomienie o możliwości popełnienia przestępstwa oszustwa. Proszę też polecić to samo zrobić koleżance. Ponadto proszę wysłać do nich wezwanie do zwrotu nienależnie pobranych pieniędzy. W razie pytań lub wątpliwości proszę o kontakt. Pozdrawiam adw. Małgorzata Brezdeń.

Odpowiedź nr 3 z dnia 28 kwietnia 2020 17:22 Zmodyfikowano dnia: 28 kwietnia 2020 17:22 Obejrzało: 236 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.