Pytanie z dnia 27 marca 2018

Witam, złożyłem wniosek o rejestrację spółki z o.o. poprzez portal S24. Na portalu była informacja o konieczności dołączenia dodatkowych dokumentów: " "Listy adresów do korespondencji" zawierających 1) adres do doręczeń osób powołanych do reprezentowania podmiotu wpisanego do Rejestru, tj:wspólników uprawnionych do reprezentacji, członków zarządu, prokurentów, likwidatorów (imię, nazwisko osoby fizycznej oraz jej adres do korespondencji) 2) z art.
19a ust. 5d dla wniosku o wpis spółki z ograniczoną odpowiedzialnością, zgodnie z treścią § 13 wzorca umowy, listy adresów do doręczeń WSPÓLNIKÓW uprawnionych do powoływania członków zarządu spółki (imię, nazwisko osoby fizycznej oraz jej adres do korespondencji członków organu reprezentacji osoby prawnej).
W przepisach prawa
nie przewidziano wzorca takich list.;
Dodatkowe oświadczenea, obejmującego informację czy wnioskodawca (spółka) jest
cudzoziemcem w rozumieniu ustawy z dnia 24 marca 1920 r. o nabywaniu nieruchomości przez cudzoziemców. System s24 nie posiada wzorca takiego oświadczenia w związku z tym można je dołączyć, jako dokumenty zewnętrzne do wniosku korzystając z kategorii
Inny. Obecnie można załączać dokumenty bez podpisu elektronicznego lub
opatrzone elektronicznym podpisem kwalifikowanym."
Dołączyłem elektronicznie takie dwa dokumenty tj.; 1) Jedną listę adresową zawierająca adres do korespondencji Prezesa Zarządu (zarząd jest jednoosobowy) oraz adresy obu wspólników. Dokument ten został wygenerowany elektronicznie i umieściłem a na nim skan swojego podpisu (jako Prezesa Zarządu) 2) oświadczenie o statusie cudzoziemca wnioskodawcy, przygotowanego i podpisanego w podobny sposób jak poprzedni.
Po czym sąd wysłał mi informację o konieczności uzupełnienia wniosku o te dokumenty. Jakie popełniłem błedy? Czy obie listy adresowe powinny byc oddzielne? Czy oba dokumenty powinny byc podpisane na papierze a następnie zeskanowane? W jakiej formie powinienem te dokumenty dostarczyć teraz do KRS, fizycznie?

Sprawa wymaga przesłania treści komunikatów/zarządzeń, które pojawiły się w portalu, w tym dokumentami, które zostały wprowadzone do systemu.

Odpowiedź nr 1 z dnia 27 marca 2018 14:33 Zmodyfikowano dnia: 27 marca 2018 14:33 Obejrzało: 1664 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.