Pytanie z dnia 19 października 2021

Witam. Zamowilam towar w sklepie stacjonarnym. Osoba pracująca tam poinformowała mnie ustnie, że zamówienie będzie zrealizowane do 5 tygodni, więc wpłaciłam zadatek. Dziś minęły 4 tygodnie, i zadzwoniłam aby się dowiedzieć jak sytuacja wygląda. Pani poinformowała mnie, że czas realizacji to 8 tygodni. Zostałam wprowadzona w błąd, bo gdybym wiedziała o tym fakcie wcześniej nie zamawiała bym nic. Mam tylko świstek z pobrania zaliczki, żadnej umowy. Czy przy odstąpieniu od zamówienia sprzedawca może nie zwrócić mi zadatku?
Dziękuję i pozdrawia.

Dzień dobry, proszę o przesłanie potwierdzenia wpłaty. Zweryfikuję wskazane dane i podam co można zrobić. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634

Odpowiedź nr 1 z dnia 20 października 2021 10:12 Zmodyfikowano dnia: 20 października 2021 10:12 Obejrzało: 313 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Dzień dobry. Dla udzielenia porady konieczna będzie analiza potwierdzenia pobrania zaliczki. Pozdrawiam. Adw. Tomasz R. Weigt, tel. 601-563-996

Odpowiedź nr 2 z dnia 20 października 2021 10:42 Zmodyfikowano dnia: 20 października 2021 10:42 Obejrzało: 312 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Nasz serwis korzysta z plików Cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką prywatności. Można zmienić pozwolenie na zapis danych w plikach Cookies ustawiając odpowiednie opcje w swojej przeglądarce. Rozumiem