Pytanie z dnia 29 sierpnia 2018

Witam zakupiliśmy wakacje w wakacje .pl naszym biurem podróży było milenium travel dostaliśmy wszystkie dokumenty włącznie z numerem lotu i godzina odlotu. Problem w tym że po przyjezdzie na lotnisko okazało się że nie ma takiego numeru lotu a godzina odlotu zamiast o 1 w nocy była o 6.30 rano co za tym idzie spędziliśmy 7 godzin z dzieckiem na lotnisku. Pisaliśmy do wakacje .pl o zaistniałej sytuacji i poinformowano nas że to nie millennium travel źle podało godziny i numery lotów tylko wakacje .pl źle nam wydało dokumenty czy w takim wypadku należy nam się jakaś rekompensata?? Wakacje .pl przeprosilo i zaproponowało gadżety i tyle. A nam chodzi o dziecko..... Proszę o jakieś informacje i z góry dziękuję

Dzień dobry, najprawdopodobniej można dochodzić zadośćuczynienia. Czy wiecie Państwo, co było przyczyną opóźnienia? W pierwszej kolejności musiałabym przejrzeć dokumenty związane z Państwa umową, następnie mogę Państwu doradzić, czy i jakiego rzędu może to być kwota.

Odpowiedź nr 1 z dnia 29 sierpnia 2018 16:55 Zmodyfikowano dnia: 29 sierpnia 2018 16:55

Dzień dobry. Trzeba by było zareklamować usługę turystyczną, przy czym wymaga to dokładniejszej analizy sytuacji i udzielenia dalszych informacji. Zapraszam do kontaktu a.godlewska.choraziak@gmail.com

Odpowiedź nr 2 z dnia 29 sierpnia 2018 21:46 Zmodyfikowano dnia: 29 sierpnia 2018 21:46

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.