Pytanie z dnia 09 lutego 2017

Witam.
Zakupilem torbe sportowa w sklepie stacjonarnym, w regulaminie jest napisane iz zwrotow nie przyjmuja, a jedynie wymiany.
Moglbym wymienic torbe na Inna lecz maja bardzo Mały wybor, zaden z produktow mnie tam nie zadowala.
Czy sklep postepuje zgodnie z prawem, czy nie Bede mogl odzyskac pieniedzy?
Pozdrawiam i dziekuje.

Dzień dobry. Jeżeli towar jest zgodny z umową to sklep nie ma obowiązku przyjąć zwrotu towaru i działa zgodnie z prawem. Samo zaproponowanie wymiany pełnowartościowego produktu na inny jest wyjściem naprzeciw oczekiwaniom klientów. Pozdrawiam, adwokat Anna Uznańska

Odpowiedź nr 1 z dnia 9 lutego 2017 13:07 Obejrzało: 219 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.