Pytanie z dnia 21 czerwca 2016

Witam. Zakupiłem auto 3 dni temu, jechałem po nie prawie 900 km w jedną stronę po zapewnieniach że wszystko jest okej dałem za nie dużo pieniędzy, sprzedawca zrobił wszystko na sztuke ( ukrył wady ) auto jest bardzo uszkodzone nie na rzut oka ( głęboko ) chciałem zwrócić auto a sprzedawca się wypiera że zapewniał że wszystko okej i nie może być inaczej, nie chce oddać pieniędzy. Jak mogę się starać o zwrot pieniędzy albo o ugodę ( naprawę auta na jego koszt ) i jakie mam szanse ? mam dokładną diagnostykę i rozmowy w których mnie zapewniał.

Dzień dobry, czy Pan i/lub sprzedawca jesteście przedsiębiorcami czy też któraś ze stron jest konsumentem? Jakie konkretnie wady zostały wykryte? Jak skonstruowano umowę sprzedaży samochodu? Co dokładnie mówił sprzedawca o stanie samochodu? Są to informacje niezbędne do określenia przysługujących Panu roszczeń. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska-Ulewicz

Odpowiedź nr 1 z dnia 22 czerwca 2016 07:10 Obejrzało: 232 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.