Pytanie z dnia 25 sierpnia 2016

Witam,
występuje w imieniu mojego przyjaciala, on niestety w ostatnim czasie uległ wypadkowi i nie jest wstanie kontaktować się z Państwem osobiście. Mój przyjaciel w latach 2014 /2015 prowadził działalność gospodarczą. Działność polegałą w na tym że reklamował on swoich klientów. Proces wyglądał tak jego pracownicy dzwonili do Firmy X proponując reklamę, Firma się zgadzała i reklama była zamieszczana na jego stronie internetowej a do klienta była wysyłana FV za pobraniem. Przyjaciel firmę zamknął, a kilku z jego dawnych klientów domaga zwrotu kosztów jak się przed tym obronić ?

Dzień dobry, czy przyjaciel wywiązał się z umów? Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska-Ulewicz

Odpowiedź nr 1 z dnia 25 sierpnia 2016 22:29 Obejrzało: 379 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry, na jakiej podstawie klienci domagają się zwrotu zapłaconych należności? pozdrawiam Marta Kowalska-Drąg radca prawny

Odpowiedź nr 2 z dnia 26 sierpnia 2016 10:16 Obejrzało: 369 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.