Pytanie z dnia 28 lutego 2017

Witam, wynajmujemy mieszkanie. Niestety od poczatku okazalo sie ze sprzet w tym mieszkaniu ( piekarnik ) nie jest sprawny( co zostalo stwierdzone przez serwisanta) . Czy mozemy zadac zwrotu jakiejsc czesci czynszu z tegfo tytulu. Wlasciciel nie wymienil piekarnika na sprawny do dzisiaj mimo obietnic ze to zrobi. Pozdrawiam

Dzień dobry, kiedy zawarliście Państwo umowę najmu ? W jaki sposób i kiedy poinformowaliście wynajmującego o tym, że piekarnik jest niesprawny ? Czy wzywaliście wynajmującego oficjalnie do naprawy piekarnika ? Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz

Odpowiedź nr 1 z dnia 28 lutego 2017 12:06 Obejrzało: 272 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.