Pytanie z dnia 18 października 2017

Witam

W lutym 2017 roku zamówiłem towar w postaci koszy gabionowych zamówienie według zapewnień miało zostać zrealizowane w ciągu maksymalnie 2 tygodni. W lipcu 2017 po zagrożeniu zgłoszenia sprawy na policję dostawca wysłał mi zupełnie inne kosze, w innych wymiarach na co mam spisany protokół szkody z kurierem, który to dostarczał. Po kontakcie ze sprzedawcą stwierdził, zee zaszła pomyłka i mam odesłać towar. Otrzymałem towar zupełnie innych rozmiarów więc łatwo udowodnić, że właśnie tak było.
Obecnie mamy koniec października i nie mam ani zamówionego towaru ani pieniędzy.

I tu moje pytanie o pomoc. Co mogę zrobić?? Zgłosić sprawę na policję o oszustwo?

Dzień dobry, nie. Powinien Pan odstąpić od umowy i zażądać zwrotu pieniędzy. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska-Ulewicz kancelariaulewicz.pl ulewicz.kancelaria@onet.eu

Odpowiedź nr 1 z dnia 20 października 2017 11:05 Zmodyfikowano dnia: 20 października 2017 11:05 Obejrzało: 264 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.