Pytanie z dnia 09 listopada 2021

Witam w domu jednorodzinnym mieliśmy awarie wody .pękła rura na zewnątrz zgłosiliśmy tą awarie do kpwiku po trzech dniach została usunięta. Otrzymaliśmy fakturę za wykonanie naprawy .Czy my jako właściciele mamy płacić za awarie sieci nie wynikająca z naszej winy.

Należałoby przeprowadzić szczegółową analizę dokumentacji i na tej podstawie ocenić sytuację prawną. Moja kancelaria zajmuje się tego rodzaju sprawami. Zapraszam do kontaktu pod nr tel. 782 082 575, e-mail: drapolanski@gmail.com. Pozdrawiam

Odpowiedź nr 1 z dnia 9 listopada 2021 15:06 Zmodyfikowano dnia: 9 listopada 2021 15:06 Obejrzało: 282 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Witam, proszę sprawę skierować do prawnika, który ją dokładnie zbada i udzieli odpowiedzi. Odpowiedź zależy od wielu czynników i raczej znacznie wykracza poza formułę darmowej, krótkiej porady na specprawniku. Pozdrawiam, Grzegorz Kantecki

Odpowiedź nr 2 z dnia 10 listopada 2021 10:56 Zmodyfikowano dnia: 10 listopada 2021 10:56 Obejrzało: 276 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.