Pytanie z dnia 20 grudnia 2016

Witam,
W dn. 23.11.2016 zamówiłam w sklepie internetowym łóżko z wysyłką kurierską oraz dokonałam przedpłaty. Drogą mailową otrzymałam informację o potwierdzeniu zamówienia oraz terminie dostawy - 7 dni roboczych.
W dn. 29.11 otrzymałam maila z informacją o cofnięciu zamówienia z działu wysyłkowego, ponieważ zabrakło na magazynie zamówionego towaru. W dn 13.12 otrzymałam kolejnego maila z informacją że planowane zakończenie produkcji towaru to 16-19.12.
Zaczynam mieć wątpliwości czy kiedykolwiek otrzymam zamówiony towar, zwracam się więc z pytaniem czy mogę zrezygnować z towaru przed jego otrzymaniem i czy sprzedający jest zobowiązany zwrócić mi wszystkie poniesione koszty (towar + wysyłka).
Pozdrawiam,
Sylwia

Dzień dobry, tak-w powyżej opisanej sytuacji może odstąpić od umowy przed otrzymaniem łóżka. Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz

Odpowiedź nr 1 z dnia 20 grudnia 2016 18:00 Obejrzało: 275 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry, zgodnie z ustawą o prawach konsumenta Konsument, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny. Prawo do odstąpienia od umowy przysługuje przez okres – od momentu złożenia zamówienia, aż do upływu 14 dni, liczonego od objęcia w rzeczy w posiadanie. Zgodnie z powyższym, w zaistniałej sytuacji istnieje możliwość odstąpienia od umowy. Pozdrawiam

Odpowiedź nr 2 z dnia 23 grudnia 2016 18:29 Obejrzało: 262 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.