Pytanie z dnia 17 sierpnia 2018

Witam.
Ubiegałem po powrocie z wycieczki o rekompensate od biura podróży z którym leciałem (z powodu poważnych rozbieżności w opisie oferty , a także nie ukończenia hotelu w którym ciągle trwał remont ) . Niestety rekompensate którą otrzymałem moim zdaniem nie jest adekwatna . Jakie teraz powinienem poczynić kroki ? Z góry dziękuję za pomoc.

Pozostaje jedynie droga sądowa. Można też spróbować napisać odpowiedź na stanowisko biuro, ale biuro nie jest zobowiązane do ponownego rozpatrzenia danej sprawy.

Odpowiedź nr 1 z dnia 17 sierpnia 2018 21:17 Zmodyfikowano dnia: 17 sierpnia 2018 21:17 Obejrzało: 337 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

W piśmie od biura podróży powinna być informacja o trybie odwołania. Najpierw należy wyczerpać tryb odwoławczy przed biurem podróży. pozdrawiam

Odpowiedź nr 2 z dnia 18 sierpnia 2018 16:03 Zmodyfikowano dnia: 20 sierpnia 2018 11:06

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.