Pytanie z dnia 28 grudnia 2020

Witam, sytuacja następująca: kupuję towar jako firma od innej firmy, po dostawie okazuje się że towar jest bardzo niskiej jakości. Oprócz tego sprzedawca tak mocno okleił foliopak taśmą, że opakowania zostały pognięcione. Odrazu po otrzymaniu towaru zgłosiłem reklamację mailowo i zażądałem zwrot środków po wysłaniu towaru przeze mnie. Nie dostałem żadnej odpowiedzi na maila. Kilkanaście razy też dzwoniłem do sprzedawcy ale byłem ignorowany. Od daty zgłoszenia minęło 20 dni. Proszę o informację jakie mają być moje następujące kroki.

Dzień dobry, ale zwrócił Pan ten towar ? Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634

Odpowiedź nr 1 z dnia 29 grudnia 2020 09:47 Zmodyfikowano dnia: 29 grudnia 2020 09:47 Obejrzało: 223 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzien dobry, sprawa wymaga przeanalizowania.

Odpowiedź nr 2 z dnia 29 grudnia 2020 20:27 Zmodyfikowano dnia: 29 grudnia 2020 20:27 Obejrzało: 222 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.