Pytanie z dnia 14 lutego 2018

Witam, sprzedałem przedmiot przez internet jako osoba prywatna. Po otrzymaniu zapłaty wysłałem towar listem poleconym. Minął tydzień a list jeszcze nie doszedł, kupujący żąda zwrotu pieniędzy ponieważ uważa że nie wywiązałem się z umowy. Czy jest gdzieś określone w jakim czasie muszę dostarczyć towar sprzedajacemu? Pozdrawiam.

Przede wszystkim sprawdziłbym, gdzie przesyłka utknęła. Być może jest awizowana i odbiorca nie chce jej podjąć. Jeśli było wysłane przez Pocztę Polską - można status przesyłki sprawdzić online: http://emonitoring.poczta-polska.pl/ Jeśli w umowie lub regulaminie nie ustalono konkretnego terminu, termin do 14 dni przyjmuje się jako ustalony zwyczajowo.

Odpowiedź nr 1 z dnia 14 lutego 2018 12:19 Zmodyfikowano dnia: 28 sierpnia 2018 10:41 Obejrzało: 255 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Nie nie ma takiego zapisu, proszę przeskanować potwierdzenie nadania i zwrócić się do poczty o wyjaśnienie sytuacji, konkretnie co się dzieje z przesyłką. Jeżeli wysłała Pani bez potwierdzenia odbioru należy również założyć, że odbiorca może kłamać.

Odpowiedź nr 2 z dnia 14 lutego 2018 22:26 Zmodyfikowano dnia: 14 lutego 2018 22:26 Obejrzało: 244 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.