Pytanie z dnia 03 sierpnia 2017

Witam serdecznie, pół roku temu zakupiłem tel w Plusie , 7 lipca zepsuł się a że obejmuje go gwarancja odniosłem do punktu Plusa ,konsultant przyjął tel do reklamacji do serwisu i wystawił potwierdzenie przyjęcia poinformował że jest 14 dni roboczych na naprawę gwarancyjną.Po upływie tych 14 dni poszedłem się dowiedzieć co się dzieje, poinformowano mnie że tel nadal jest w serwisie. W dniu wczorajszym zadzwoniłem na infolinię Plusa podano mi strone gdzie mogę sprawdzić co się dzieje z tel. i dowiedziałem się że tel trafił do serwisu dopiero 27 lipca. Jakie przysługują mi prawa trwa to już za długo co mogę zrobić?

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.