Pytanie z dnia 13 kwietnia

Witam serdecznie, jestem posiadaczka termomixa ( urzadzenia do gotowania), 18 listopada 2021 zostala pobrana z gory oplata za roczny abonament (139zl)za dostep do przepisow, niestety w grudniu stracilam telefon na ktorym posiadalam aplikacje maila i wszystko inne wiec skontaktowalam sie z firma z prosba o zmiane maila do aplikacji zebym mogla dalej korzystac z oplaconego abonamentu, zalaczylam dowod zakupu urzadzenia o ktore firma poprosila, jednak pozniej firma ignorowala wszelkie proby kontaktu i rozwiazania problemu, bardzo starala sie pomoc przedstawicielka firmy od krorej urzadzenie zostalo zakupione, po ponad 3 miesiacach wreszcie odlaczyli poprzedniego maila od aplikacji zebym mogla zarejestrowac na nowo wszystko, jednak firma uwaza ze nie da sie przeniesc mojego abonamentu na to konto wiec zaoferowali mi miesiac darmowego abonamentu po czym bede placic nie tak jak dotychczas 139zl ale 199zl za abonament ( w takim przypadku jestem bardzo stratna poniewaz mam abonament oplacony do 18listopada 2022 z ktorego nie moge korzystac a mam zaczac placic jeszcze wiecej… co moge w takim wypadku zrobic bardzo prosilabym o pomoc pozdrawiam serdecznie

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.